Świadczymy usługi księgowe w zakresie prowadzenia:
Księgi handlowej:
- pełna ewidencja finansowo-księgowa w oparciu o obowiązujące przepisy
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa)
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzanie zeznań rocznych
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego i NBP
Podatkowej księgi przychodów i rozchodów:
- księgowanie zdarzeń gospodarczych
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzanie zeznań rocznych
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego i NBP
Ryczałtu, karta podatkowej:
- ewidencja ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
- zapis przychodów w ewidencji przychodów
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzanie zeznań rocznych
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego i NBP
Kadr i płac:
- sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców
- prowadzenie kadr – akta osobowe, szkolenia BHP
- prowadzenie kart wynagrodzeń
- sporządzanie deklaracji ZUS
- porządzanie deklaracji rocznych dla pracowników
Doradztwa:
- dla osób rozpoczynających działalność gospodarcza bezpłatne doradztwo i pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej oraz wyborze formy opodatkowania